maandag 22 februari 2016

Geboortecadeautjes

Het was al een tijdje geleden dat er in onze nabije omgeving nog babytjes geboren waren.
Maar midden november en eind december was het weer zover, een oud-klasgenoot en nog altijd goeie maat van mijn man en onze buren werden allebei fiere ouders van een klein prinsesje.
De babyborrel voor Martha was vorige week zondag met valentijn en Liv haar cadeautje is ondertussen ook op haar bestemming aangekomen, dus tijd om de cadeautjes te bloggen :-)

Ik probeerde eens iets nieuws met het geboortekaartje in een klokje dat ik al een paar keer had gezien via een Facebookgroepje en dus ook gepind had (ik heb er dus nog wel cijfers bijgevoegd omdat het mij toch net iets handiger leek dat de klokjes effectief gebruikt konden worden ook)
Ook de knuffeltjes waren mijn eerste keer en smaken naar meer.
Het appeltje is een gratis patroon dat ik wat vergroot heb en de uil komt uit Feest in't knutselbos
Ook een gepersonaliseerd t-shirtje mocht niet ontbreken.

De cadeautjes werden heel positief onthaald en ik was zelf ook wel heel tevreden met het resultaat :-)












2 opmerkingen:

  1. schattige cadeautjes!! Hier is er onlangs ook een babytje bijgekomen in de vriendenkring, dus ik zal ook nog eens mijn naaiskills moeten bovenhalen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!