dinsdag 1 maart 2016

Pin it and make it: januari en februari

In januari zag ik een oproep bij Liesellove die mij wel aansprak, dus ik schreef mij mee in.
Of ik echt elke week een pin ga gebruiken/maken weet ik niet, maar in januari en februari is mij dit al wel aardig gelukt precies ;-)

Hierbij een overzicht:

In januari deed ik mee aan een swap, de Winter Wonderlandswap, ook al een blogberichtje over getypt, daar gebruikte ik ineens 3 pins voor :-)
Pin hello winter, pin Winter Wonderland en pin flesje

Het winters setje voor mijn cupcakegirl
Pin muts met sjaal, pin handschoenen

Eind januari, begin februari was ik bezig aan geboortecadeautjes, ook hierbij heeft Pinterest mij goed geholpen
Pin uiltje, pin klokje

Pin appel, pin klok, pin appelkussen
Ook in februari werd er geswapt, Valentijnswap
Pin van het knopenhartje, pin van het doosje

De dochter haar Elsacape voor carnaval
De inspirerende pin

Een ballonnenboompje voor op het graf van mijn overleden zus, ik had haar dit beloofd vermits ze mijn ballonnenkrans zo mooi vond en graag zoiets op haar graf had
Originele versie

Haaiensweater voor de zoon, binnenkort op de blog :-)
Geïnspireerd op deze pin

2 opmerkingen:

  1. Toffe pins heb je gebruikt!Knuffeltje ivm je zus,leuker dan een potje bloemen voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk initiatief, die pin it & make it!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!