maandag 21 maart 2016

Leeskussens en gepimpte zwemzakken

Dochterlief mocht weer naar een paar verjaardagsfeestjes.
Vermits dat de leeskussens zo positief onthaald werden op de vorige feestjes en de dochter het zo lief vroeg of ik er weer ging maken, rolden er nog eens 2 leeskussens van onder de machine (al een geluk vragen die niet veel werk ;-), 3 kwartier ongeveer met knippen bij)

Ook de zwemzakken werden gepimpt, dan zijn ze iets sneller te herkennen vermits ze beiden dezelfde hebben en de zoon niet wou rondlopen met de verkeerde zak wegens roze handdoeken en roze of paars badpak van de zus ;-)
De kokertassen kocht ik bij Decathlon, voor die prijs wou ik mij al dat werk besparen.




3 opmerkingen:

  1. Toffe cadeautjes en met de cameo de zwemzakken afgewerkt?Tof gedaan zo fel van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt :-)
    Die zijn inderdaad met de cameo uitgesneden.
    Beetje moeilijk om te laten kleven op die synthetische stof, maar het kan ermee door ;-)
    Soms doe ik het nog met de hand als het een klein projectje is (zoals het kussen van Jinte) als ik echt geen goesting heb om heel de machine uit te pakken en op te starten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat zijn die leuk zeg! Leuk blog heb je. Ik ga nog even verder lezen bij je en je volgen.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!