maandag 7 maart 2016

Jurkje voor mijn metekindje en zo blij met mijn labeltjes :-)

Midden februari was mijn metekindje jarig, 9 jaar werd ze al!
De tijd gaat toch een pak sneller vind ik sinds dat wij kinderen hebben en er kindjes in de familie zijn.

Ik had al een hele tijd beloofd dat ik eens een jurk ging maken voor haar, dus dit was de perfecte gelegenheid.
Toch raar om zo'n grote meisjesmaat te moeten maken als je nog iets kleinere jurkjes gewoon bent ;-)

Het is de basisjurk van Stof voor durf het zelvers geworden, ik heb alleen de rok nog iets meer laten uitlopen want ook grote meisjes houden toch nog van wat zwier :-)
De jurk is nog wat aan de lange kant, maar dat vond ze zelf niet erg: 'dan kan ik ze zeker lang aandoen hé tanti'
Haar lievelingskleur is blauw, dus ging ik op zoek naar een leuk, niet te kinderachtig stofje en die vond ik bij Little Vixen, echt een prachtig stofje.

De jurk werd uitgepakt, aangedaan en niet meer uitgedaan, missie volbracht dus :-)

Dit was ook mijn eerste creatie met een eigen labeltje er in :-), ik bestelde ze bij Holland Label en ben er kei-blij mee.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!