maandag 13 maart 2017

Sahara top and dress from Bella Sunshine Designs

Engels
After testing the ladies Reagan raglan from Bella Sunshine Designs, I've got the opportunity to test a beautiful dress for the daughter and she is shining by the inspiration again :-)
Sahara is sophisticated and elegant and is a must have in your child’s wardrobe.
The design features a low scoop front and back
sleeveless, short sleeves, 3/4 sleeves, long sleeves and fully lined bodice.
The dress has a full circle skirt that your child will love to twirl in.
The design comes with two lengths; top length (hits at the hips) and dress length (hits just above the knees).
It is a perfect dress, for every day and all year round!
Size: 6 Months to girls 12 years
My lady is in love and so am I, when she wears the dresses she is almost twirling all day ;-)

Nederlands
Na het testen van de dames Reagan raglan van Bella Sunshine Designs, kreeg ik de kans om een supermooie jurk voor de dochter te testen en blijkbaar viel mijn eerste jurkje in de smaak want ze staat weer te blinken bij de inspiratie :-)
Sahara is verfijnd en elegant en is een must have in de kledingkast van uw kind.
Ze heeft een mooie ronde voor- en achterkant waarvan de achterkant vrij laag is
Verschillende mouwopties: zonder mouwen, korte mouwen, 3/4 mouwen, lange mouwen en volledig gevoerd lijfje.
De jurk heeft een volledige cirkel rok waardoor uw kind gaat willen blijven draaien.
Het ontwerp is er in twee lengtes: top lengte tot op de heupen en jurk lengte net tot boven de knieën.
Het is een perfecte jurk, voor iedere dag en gedurende het hele jaar!
De maten gaan van 6 maanden tot 12 jaar
Onze kleine dame is verliefd en ik ook, wanneer ze de jurkjes aan heeft is ze bij wijze van spreken de hele dag aan het ronddraaien ;-)










Stof kersjesjurk gekocht bij De Stoffengalerij, maar helaas uitverkocht zie ik juist, is een tricot van Megan Blue
Stof bloemetjesjurk gekocht bij Megastoffen, maar is al van vorig jaar dus ook niet meer beschikbaar volgens mij.
Patroon: Sahara van Bella Sunshine Designs

4 opmerkingen:

  1. Prachtig, ik zag 'm al passeren maar was niet overtuigd. Jouw versies trekken me wel over de streep waar ik de aankoop overweeg! Zeer mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!