maandag 27 maart 2017

Lewis Coat voor de jongste

Na al dat meisjesgerief op de blog werd het nu toch wel eens tijd om nog eens een jongenscreatie te posten vond ik zelf ;-)

Onze jongste groeit als kool en kon nog wel een jas gebruiken.
De jas van de oudste zoon is een enorm succes dus haalde ik het patroon van de Lewis Coat van Compagnie M nog eens boven.

Toen Poppy op haar Facebookpagina reclame maakte voor haar haaiensoftshell waren zowel de zoon als ik direct verkocht, ging ik op zoek naar een Belgische winkel waar ze die verkochten en vond ik de gewenste stof bij De Stoffengalerij :-)

De zoon is in de wolken met zijn jas en zo fier gelijk een gieter aan iedereen vertellen dat mama die jas heeft gemaakt als ze zeggen dat hij zo'n mooie jas aanheeft :-)







Patroon: Lewis Coat van Compagnie M
Stof: Softshell van bij De Stoffengalerij
Paspel: Marineblauwe paspel van bij Little Vixen

6 opmerkingen:

  1. De lewis is hier ook in hit. Gaat ie heel veel plezier van hebben. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hij is supermooi! Perfecte combinatie met die paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Ik ben ook dol op die stof, alleen nog geen tijd gehad om ermee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!