maandag 3 april 2017

Blogverjaardag met give-away!


Een tijdje geleden kwam ik tot de conclusie dat ik toch al even aan het bloggen ben.
Ik ging eens terug kijken naar mijn allereerste berichtje en inderdaad op 30 maart 2012 plaatste ik dit bericht, mijn blog bestaat dus al 5 jaar :-)

Dit wil ik graag met jullie vieren met een give-away!
Eentje met verschillende opties zodat er voor iedereen wat wils is :-)
Je kan je opgeven tot en met 30 april en ergens in de eerste week van mei maak ik dan de winnaar bekend.
Vereiste is dat je volger bent van mijn blog, een extra vind-ik-leuk op mijn Facebookpagina of mij volgen via Instagram zou ik ook wel heel tof vinden, maar is zeker geen verplichting ;-)

Hierbij de opties:
1. een gepimpte t-shirt of body, mag zowel voor kindjes als voor jezelf, je man,... zijn (afbeelding en kleur van t-shirt/body te bespreken, ga ik waarschijnlijk in Zeeman kopen)
2. een juwelensetje (oorbellen en ring), kleuren zelf te kiezen
3. een tasje en zakdoekenhoesje in je lievelingskleuren, printje,...
4. een date met mij (zag ik op andere blogs al voorbij komen en was blijkbaar een enorm succes), kan bijvoorbeeld een ontbijt ergens zijn met daarna bezoekje aan stoffenwinkel ofzo? ;-), door jullie zelf in te vullen

Veel succes iedereen!




6 opmerkingen:

  1. Proficiat met je jarige blog! Ik waag een kansje op een t shirt met aangepaste tekst, voor de zoon of voor mezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Proficiat met je 5-jarige blog! En veel succes met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Heel leuk die give-away ;-) Ik zou voor een gepimpte T-shirt gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh proficiat met je blogverjaardag! ik doe graag mee voor een t-shirt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Een date lijkt mij erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dikke proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!