woensdag 19 april 2017

Kapsels

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens blogde over de verschillende kapsels dat ik maak bij mijn dochter, mijn vorig bericht daarover dateert al van afgelopen augustus dus werd het nog eens tijd om een overzichtje te maken, het hoeven niet altijd berichtjes over naaien te zijn hé ;-)

De dochter begint eindelijk wat meer geduld te krijgen (soms toch ;-)) en wilt nog altijd haar zoals Rapunzel dus buiten de puntjes op regelmatige basis wordt er niet veel afgeknipt.
Haar haren beginnen ook eindelijk wat dikker te worden, maar ze heeft nog altijd heel stijl glad haar (zoals ik vroeger toen ik langer haar had) wat het soms moeilijk maakt om leuke opsteekkapsels te maken, maar al bij al trekken we onze plan met hetgeen we hebben haha.

Bekijk zeker ook eens mijn Pinterestbord vol met kapsels als je zelf nog inspiratie zoekt.

Ik wou eens iets anders dan een gewone inlegvlecht :-)
Outfit zag je hier


Outfit zag je in deze blogspot
Zo ging ze met mij naar de K3-show :-), ze had haar regenboogjurkje aan

Bij het trekken van de foto had ze al serieus gespeeld daardoor wat warrig, op zich een super simpel kapsel, maar wel tof effect met zo'n 2 'knopen' (zoals zij ze noemt) boven elkaar

Een hele hoge dot met bloem, van dit kapsel is ze echt fan

Een dotje doet het altijd goed bij superwarm weer, outfit zag je hier

1 opmerking:

  1. Mooie kapsels. Hier een dochter die haar haar liever losdraagt, dus niet veel geluk om kapsels te kunnen maken :P
    Maar op schooldagen doe ik het meestal toch. Helaas geeft zij de voorkeur aan een paardenstaart :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!