zaterdag 8 april 2017

Hier is Imme, het allernieuwste patroontje van From Niki With Love

Een tijdje geleden was het weer zover en zocht Niki, de dame achter de toffe patroontjes van From Niki With Love, weer testers voor haar allernieuwste patroontje dat de naam Imme kreeg.
Ik twijfelde geen seconde om me weer op te geven (voor de 3de keer ondertussen :-D, ik testte ook Juul en Isa) vermits haar patroontjes echt supertof zijn en zo goed passen bij mijn dochter :-)
Ik liet me gaan en maakte 3 versies (stiekem ligt er nog eentje geknipt klaar, maar die kreeg ik niet meer ineen genaaid voor de lancering ;-) dus die hebben jullie nog te goed).
Ik maakte 2 smalle versies met gewone mouw en 1 smalle versie met raglanmouw.

Imme is een patroon voor een aansluitend jurkje met een ingezette mouw en een patroon voor een aansluitend jurkje met een raglanmouw in de maten 86 t/m 152.
Om ervoor te zorgen dat ook de moeders van de slanke dames met dit patroon aan de slag kunnen zonder al te veel aanpassingen te moeten doen, is het patroon uitgetekend in een normale en smalle versie!

Wanneer je de Imme koopt krijg je de volgende patronen in mt 86 t/m 152:
  • Het patroon voor een aansluitend jurkje met ingezette mouw extra smal getekend.
  • Het patroon voor een aansluitend jurkje met raglan mouw extra smal getekend.
  • Het patroon voor een aansluitend jurkje met ingezette mouw normaal getekend.
  • Het patroon voor een aansluitend jurkje met raglan mouw normaal getekend.
  • En een zeer duidelijke uitgebreide werkbeschrijving
Van al deze patronen krijg je na aankoop zowel een A4 versie als een A0 versie.
Om het werken met de A4 versie te vergemakkelijken heeft ze het patroon zo ontworpen dat de maten afzonderlijk aan- en uitgezet kunnen worden. Hierdoor kun je alleen de maat die jij nodig hebt afdrukken.

En dit alles voor de mooie prijs van €5!
Geïnteresseerd om het patroontje aan te kopen? Dat kan hier

Maak je ook lid van haar Facebookgroep Naaien met from niki with love om te praten, vragen te stellen, te stoefen met je creaties, tips and tricks te geven/te krijgen,...
kortom alles wat met haar toffe patronen te maken heeft.

De dochter wou toch ook eens graag zoals grote broer met dat groot fototoestel foto's trekken ;-)



Gebruikte stoffen: de paardjes en de cupcakes liggen hier al een hele tijd in de kast en weet ik niet meer juist van waar ze komen
De veertjestricot kocht ik een paar weken geleden bij Studio Sanne
Patroon: Imme van From Niki With Love

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer super leuk geworden en ik ben alweer volop aan het tekenen dus dat wordt over een aantal weken gewoon weer testen. 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!