maandag 24 april 2017

Let's Sti(c)k Together, de uitdaging van april

Toen Marjolein, de dame achter de supertoffe blog Flafinko een oproep plaatste om een nieuwe uitdaging aan te gaan, twijfelde ik geen seconde om mij op te geven.
Ik maakte mij lid van Let's Stick Together een Facebookgroep waar we ondertussen al met een heel deel bloggende dames bijeen zitten om iedere maand (in de mate van het mogelijke dat je kan en wil meedoen, het is dus zeker geen verplichting) een uitdaging aan te gaan.
Het concept: we zoeken een paar weken op voorhand samen naar 3 criteriums die we moeten volgen (deze mag je heel ruim interpreteren), we krijgen een einddatum en bloggen dan allemaal samen op dezelfde dag. 
Leuk om te zien hoe iedereen omspringt met de verschillende criteria en om nieuwe blogs te ontdekken :-)
Heb je een blog (of kan je bij iemand gastbloggen) en wil je in de toekomst ook graag eens deelnemen aan deze uitdaging? Stuur haar gerust een mailtje op flaflinko@gmail.com en wie weet kan jij binnenkort ook meedoen :-)

De criteria van april waren:
- een ongebruikt patroon in je kast
- een stof die al minstens 1 jaar in je bezit is
- zomer

Dit deed ik met de criteria:
In mijn virtuele kast stak sinds de release van de jurk de Judith dress van Compagnie M.
Een gratis! patroon voor een meisjesjurk met een hele mooie ruguitsnijding en een optie om een strikje op het voorpand te zetten.
Ik maakte de 6 jaar met de lengte van de 7 jaar en die zat mijn dochter direct perfect :-)
Het jurkje doet mij zelfs aan een communiejurkje denken, dus misschien is het wel een kanshebber voor volgend jaar ;-) want de dochter zelf is er ook helemaal verliefd op.
Het stofje heeft eigenlijk veel te lang in mijn kast gelegen nu ik dit resultaat zie!
Het was eentje van 1 van mijn eerste echte stoffenbestellingen op het www bij Stoffen.net (ligt dus al een paar jaar in de kast *schaam schaam*)  en doet mij aan Oilily denken.
Dat het jurkje zomer uitstraalt zien jullie zelf ook wel hé ;-)

Challenge aanvaardt en geslaagd zou ik dus zeggen.
Vinden jullie deze combinatie ook zo'n match made in heaven gelijk ikzelf?

Ga zeker ook eens een kijkje nemen op deze blogs:


Patroon: Judith dress van Compagnie M (gratis!)
Stof: een paar jaar geleden gekocht bij Stoffen.net
Diadeempjes: Zeeman

13 opmerkingen:

  1. Mooie jurk en mooie stof. Leuk die uitdaging, een mooie stok achter de deur iedere maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, supermooie jurk! En zo leuk, dat nieuwe initiatief van de maandelijkse uitdaging ;-). Eerst nog wat communie-outfits voor de boeg hier, maar vanaf juni wil ik hier graag aan meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige jurk, supermooie foto's en je styling is ook helemaal AF! I like it!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een zalig zomers jurkje! En volledig partyproof ook, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige jurk. Je krijgt er een instant zomer gevoel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superjurk! Staat hier ook op het verlanglijstje en nu ben ik helemaal geïnspireerd ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, ik twijfelde nog wat over dit patroontje, maar deze combinatie is heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo mooi, ik vond the 'little peek' op de fb pagina al leuk, Wij vonden het patroontje, vooral de rug ook mooi hier maar helaas dochter past niet meer in een 10j

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!