maandag 22 mei 2017

Welkom in de familie neefje Aiden!

20 dagen geleden werd ik nog eens tante van een klein schattig neefje, het allereerste kindje voor mijn jongste zusje, hij kreeg de naam Aiden.
De kindjes waren weer in de wolken dat ze terug een kleintje konden vasthouden want neefje Thorsten is ondertussen ook al 7 maanden en toch al niet zo klein meer ;-), ze groeien letterlijk als kool!

Net zoals bij Thorsten kregen de ouders een gepersonaliseerd geboortecadeau van mij: een pamperwieg gevuld met een gekocht speelgoedje, een vlaggenslinger, een pamperzakje, 2 gepimpte t-shirts en 1 gepimpte body.
Ze had al verklapt dat het doopsuiker in cowboystijl ging zijn met paardjes en cowboylaarsjes enz dus ik vond nogal snel een heel gepast stofje :-)

Het stofje kocht ik bij Klijntje en is er eentje van Michael Miller.
Voor de rest van de creaties heb ik mij gebaseerd op dingen die ik vond via Pinterest
 

3 opmerkingen:

  1. leuk zo'n tante die persoonlijke cadeautjes maakt! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een serieus uitgebreid cadeautje! Ik maakte voor een babyborrel vandaag ook 3 cadeautjes, ga ze druppelsgewijs bloggen, maar niks zo fancy als deze hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, je hebt er iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!