maandag 29 mei 2017

Let's Sti(c)k Together, de uitdaging van mei

Er is alweer een maand voorbij en de eerste editie was een enorm succes, tijd dus voor een nieuwe uitdaging in het Let's Sti(c)k Together Facebookgroepje.

De criteriums voor de maand mei:
- Dit is Belgisch
- werken met restjes/recycleren
- a touch of bling

Dit maakte ik ervan:
Dit is Belgisch: 2 rechte jurkjes met rimpelmouw uit het boek Matching outfits - matching minds.
Zowel voor de dochter als voor mij verlengde ik de jurken een beetje vermits ik 1,72 m ben en ik al bij anderen had gezien dat het patroon vrij kort viel ;-), voor de rest waren er geen aanpassingen nodig.
Het beleg van mijn jurk is een restje van mijn June-jurk die ik maakte voor de communie van de zoon
De touch of bling is te vinden op de knoopjes die ik voor de sier aan de hals naaide zowel bij de dochter als bij mij (ik gebruikte daar glitternagellak voor ;-))

Missie geslaagd volgens mij :-)
Ook met de foto's ben ik superblij, dat heeft mijn bijna 10-jarige zoon toch weer goed gedaan hé :-D
Met deze outfits waag ik ook ineens mijn kans voor de MOMM for the win contest


Neem zeker ook eens een kijkje bij deze bloggende dames:


Zou je ook deel uit willen maken van de Let's Sti(c)k Together groep?
Heb je een blog (of kan je bij iemand gastbloggen)? 
Stuur Marjolein gerust een mailtje op flaflinko@gmail.com en wie weet kan jij binnenkort ook meedoen :-)

Patroon: Rechte jurk met rimpelmouw uit het boek Matching outfits - matching minds
Stof: ik denk een soort van lichte canvas, vorig jaar gekocht bij 1 van de winkels die toen helaas uitverkoop deden dus waarschijnlijk niet meer vindbaar.
Knopen en ritsen had ik nog op voorraad liggen.
Bloemetjes komen van bij Action ;-)

13 opmerkingen:

  1. Wat prachtig! Ik zag nog al een MOMM-inzending passeren in de challenge. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twinning met je dochter, super gedaan. Als ik je foto's zie, dan wou ik dat die van mijnals iets ouder was, dan kon ik dat ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie set! Heerlijk, zo kunnen twinnen met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super fan van de stof! Twinning is geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ola, je bent echt een concurrente voor mij voor die MOMM wedstrijd. Ik wilde ook dat patroontje gebruiken voor de wedstrijd maar ik ben toch van gedacht veranderd. Heel leuk gemaakt. Heerlijk fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! De stof die je gebruikte is zalig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi ...
    www.stokstaartjedoethetzo.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi stofje! Staat jullie beiden heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!