dinsdag 6 juni 2017

Verjaardagscadeautjes voor de nichtjes en hoera 4 jaar!

Afgelopen maanden (januari, februari en maart) waren mijn nichtjes jarig waarvan 2 ervan mijn metekindjes zijn.
Ze zijn helemaal fan van mijn zelfgemaakte cadeautjes dus die werden weer voorzien bovenop een gekocht cadeautje.
Het werden Julia Sweaters van Compagnie M en zeemeerminstaartdekens, het jongste nichtje kreeg er oorbelletjes bij ipv nog eens een extra gekocht cadeau.

Eind april werd onze kleinste man ook alweer 4 jaar, wat vliegt de tijd!
Met al die patroontestjes enz tussendoor was het er nog niet van gekomen om erover te bloggen, maar hij verdient ook een plekje op de blog natuurlijk ;-)
Op zijn feestje had hij de kroon terug aan die ik vorig jaar maakte en net zoals vorig jaar koos hij terug voor een caketrein om uit te delen in de klas :-)
Van zijn t-shirt heb ik helaas nog niet zo'n heel duidelijke foto's kunnen trekken dus die komen er binnenkort nog aan, ik maakte een Isaac t-shirt uit La Maison Victor waarvan er zeker nog gaan komen want het is een superleuk patroon en het staat hem goed.
Ook heel goed om al die stoffen op te gebruiken waarvan ik net niet meer genoeg stof heb om een volledig t-shirt uit te maken ;-) want hij heeft echt een enorme groeischeut gekregen.



Patroon sweaters: Julia Sweater Compagnie M
Stoffen: grijze sweaterstof van bij Stof op zolder, maar alleen nog maar beschikbaar met holografische print, blauwe sweaterstof gekocht bij Klijntje
Patroon staarten: dit patroon, maar zelf een beetje aangepast
Stoffen: fleecedekentjes van bij Action, Zeeman

1 opmerking:

  1. Oh wat een toffe cadeautjes en een dikke proficiat met je 4 jarige zoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!