maandag 12 juni 2017

Zwangerschapsfotografie

Eigenlijk had deze blogpost nog voor de blogpost over de geboortecadeautjes voor Aiden moeten komen ;-).
Zoals de titel al doet vermoeden laat ik nu de foto's zien die ik heb getrokken van mijn zusje met haar zwangere buik toen ze 39 weken zwanger was.

De meeste foto's zal je al wel herkennen van de shoot met mijn ander zusje (zelfs de roze jurk is doorgegeven geweest :-D) en vermits haar vriend erbij was heb ik ook een paar foto's kunnen nemen van hen samen :-)

Ondertussen heb ik een beter fototoestel kunnen kopen dankzij de sponsoring van de familie en zijn deze foto's genomen met mijn Nikon D3300 :-)
Het volgende waarvoor ik aan het sparen ben is een achtergrondsysteem met doek en lampen, maar mijn zussen en broer waren het blijkbaar al aan het bekijken vermits ik 24 juni jarig ben, dus misschien heb ik het wel sneller in huis dan ik denk :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!