maandag 26 juni 2017

Cadeautjes en opdrachtjes

Afgelopen weken werden er weer wat zelfgemaakte/gepimpte cadeautjes afgegeven of kreeg ik de vraag van iemand om iets te maken naar hun wensen.
Nu dat ik er een paar bijeen heb, wordt het tijd om ze eens te laten zien hier :-)


Even op een rijtje:
  •  De zus van mijn schoonbroer (kan je nog volgen ;-)) had de spulletjes gezien die ik voor neefje Thorsten had gemaakt en vroeg of ik voor haar gepimpte body's voor haar tweeling en een t-shirt voor haar man kon maken voor zijn verjaardag
  • Een gepersonaliseerd cadeautje voor kleine Lieze, dochter van een vriendin.
    De tekening op het t-shirtje stond op het geboortekaartje
  • Mijn zus had een leuke sweater gezien bij een bekende winkelketen, maar helaas vond ze daar geen enkele sweater meer in haar maat.
    Ik liet vallen dat ik effen sweaters had gezien bij Feeërieke en vond via google een afbeelding dus bestelde ze zo'n sweater bij mij ;-)
  • Een geboortebody voor de dochter van een vriendin van mij
  • Geldcadeautje voor de eerste communie van ons neefje, samen gelegd met 1 van mijn zussen en broer
  • De vriendjes en vriendinnetjes van mijn bijna 10-jarige zoon vragen meestal centjes of een bon voor hun verjaardag, in een enveloppe vind ik wat saai dus ging ik weer voor de fotokader met centjes in
  • Ik was 1 van de dames die een vlaggetje naaide voor de vlaggenlijn die Davina kreeg op de blogmeet (waar ik hopelijk volgende keer wel eens bij kan zijn)

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!