vrijdag 16 juni 2017

Ella Wrap Top from Bubby and Me Creations

English

Oh what was I happy when I got the mail saying that I was selected to test the Ella Wrap Top :-)
I was in love from the first moment that I saw the sneak peeks of this cute pattern and my little lady shares this feeling ;-)

The Ella Wrap Top is a versatile top that can be worn over everyday clothes as well as active wear.
Choose from three sleeve lengths – short, 3/4 and long as well
as two neck options – binding or a band.
There are also two waist options – waistband or waist ties.
Sewing level: Confident beginner
Sizes: 1(18m), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 and 10

The pdf pattern includes:
  • Fabric and notion requirements
  • Full tutorial with easy to follow, step by step photos
  • Easy instructions for altering your pattern to fit
  • Layered printable pattern – choose the size or sizes you only want to print.

Nederlands

Oh wat was ik blij toen ik de verlossende e-mail kreeg dat ik geslecteerd was om de Ella Wrap Top mee te testen :-)
Ik was verliefd vanaf het eerste moment dat ik de sneak peeks zag van dit schattige patroontje en de jongedame deelt deze gevoelens ;-)

De Ella Wrap Top is een veelzijdig bovenstuk dat op een alledaagse manier gedragen kan worden of effectief als sportief topje bij het dansen enz.
Er zijn 3 verschillende mouwlengtes: kort, 3/4 en lang
en 2 nekopties: biaisgewijs of als band.
Er zijn ook twee tailleopties: een gewone tailleband of als wikkel.
Een zelfzekere beginner kan aan de slag met dit patroon
Het patroon is voor dames van 18 maanden tot en met 10 jaar

Het is een pdf patroontje en bevat:
  • een matentabel en tabel met de benodigheden
  • een heel uitgebreide tutorial dat gemakkelijk te volgen is aan de hand van stap per stap foto's
  • eenvoudige instructies om zelf je patroon uit te werken naar de perfecte pasvorm
  • patroon dat je in lagen kan afprinten, zo kan je alleen de maten afprinten die je wilt

2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!