vrijdag 30 juni 2017

Juf jij bent fanTAStisch!

Net zoals bij zovelen was het hier ten huize Frullemieke ook tijd om de juffen te bedanken voor het afgelopen schooljaar.
Ik was al het hele jaar door aan het pinnen op mijn pinterestboard einde schooljaar en een paar weken geleden kwam ik tot het besluit dat ik voor de draagtassen ging vermits die enorm bruikbaar zijn en ook tof zijn, ze waren ook effectief superblij met hun cadeau en het werd bij allemaal direct in gebruik genomen om de rest van hun cadeautjes mee naar huis te nemen ;-)
Juf Hilde, juf Nadine en juf Liesbeth zijn hun 'vaste' juffen, maar 2 van de 3 werkt 4/5 dus vond ik dat juf Joyce ook bedankt mocht worden (zij gaf op woensdag les bij de dochter en op vrijdag bij de zoon), juf Greet is de gezamenlijke godsdienstlerares en juf Els is de directrice :-).
Ik had mooie foto's in mijn hoofd met kindjes die hand in hand staan met de zakken enz er tussen, maar helaas voor mij hadden ze dus geen zin in poseren ;-)


Stof: die met de gekleurde driehoekjes komt van bij Kwantum, de andere heb ik gekregen van een mama aan school die haar stofjes weg deed wegens verhuis en geen tijd en is er eentje van Kokka

3 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!