maandag 3 juli 2017

Let's Sti(c)k Together, de uitdaging van juni

Wat vliegt de tijd toch seg!
Voor je het weet is er weer een maand voorbij en is het weer tijd voor een nieuwe Let's Sti(c)k Together - uitdaging

Deze keer gingen we maar voor 1 criteria, namelijk zon, zee en strand.

Ik wist nogal vrij snel wat ik ging maken en het gerief had ik daar ook al een tijd voor in huis, besteld bij tafelzeilonline.com, deze challenge was dus eigenlijk de schop onder de kont om er ook effectief aan te beginnen ;-)

Zeker nu met de vakantie gaan mijn creaties heel goed gebruikt kunnen worden want andere mama's gaan dit zeker beamen: met meerdere kinderen heb je altijd wel wat mee te sleuren :-p en dat doet een vrouw toch wel graag in stijl hé ;-)

Ik maakte 2 strandtassen uit tafelzeil met de tutorial van Emma en Mona en een ritstasje voor het nat gerief met de helft van de afmetingen van de strandtas, maar mijn dochter zag daar dus eerder een grappig hoofddeksel in ;-)










Kijk zeker ook eens bij deze dames voor meer leuke creaties:


Zou je ook deel uit willen maken van de Let's Sti(c)k Together groep?
Heb je een blog (of kan je bij iemand gastbloggen)? 
Er is ondertussen nog een 2de groep aangemaakt voor diegenen die geen blog hebben en toch willen meedoen!
Stuur Marjolein gerust een mailtje op flaflinko@gmail.com en wie weet kan jij binnenkort ook meedoen :-)

19 opmerkingen:

  1. Wauw, zo'n tas zou ik precies ook wel zeer graag willen hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Praktisch en zonnig! Challenge geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige, supergrote tas. Die gaat heel veel gebruikt worden. Het tafelzeil is een heel goede keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh, keitof! Ik zou dat ook echt eens moeten proberen, ik heb er zo een gekochte en gebruik die elke keer als we gaan zwemmen. Ik heb nog nooit met tafelzeil genaaid en dat schrikt me wel een beetje af, maar misschien is het tijd om dat te overwinnen ;-) Echt twee hele leuke exemplaren!!! zo zomers en zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je een nieuwe lijn hoofddeksels moet beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super mooi. Ik vind de binnenkant echt helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof en dat apart zakje voor de natte spullen is nog een ideetje om bij mijn strandtas toe te voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi! En inderdaad praktisch! 😀 Komt hier ook op de to Sew lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Ik wacht op het volgende stoffenspektakel in Antwerpen om nog es tafelzeil te shoppen, ons tafelkleed moet ook dringend vervangen worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Die tutorial pinde ik onlangs ook; nu ik jouw versie zie, wil ik er sneller werk van maken ☺ En slim idee, zo'n apart tasje voor de natte spullen (daar had deze moeder nog niet aan gedacht 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk geworden! Wij slepen altijd een boodschappentas mee, maar dit is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!