vrijdag 21 juli 2017

Hoera, 10 jaar!

Gisteren was onze zoon jarig.
10 jaar werd hij, we hebben nu officieel onze allereerste tiener in huis, wat vliegt de tijd!
Zijn feestjes werden eind juni (met de familie) en begin juli (voor de vriendjes) al gevierd.
Dit jaar vroeg hij centjes zodat hij een Playstation kon gaan kopen, dolblij was hij toen bleek dat hij genoeg centjes had :-)

Ik had een heel buitenfeestje gepland met waterspelletjes enz, helaas sloeg het weer wat tegen en zocht ik een paar dagen voor het feestje nog een back-up plan.
Nu had ik het geluk dat de buurvrouw van een paar huizen verder een tijdje geleden een GVR-cinemafeestje had gedaan en ik dus van haar de film kon lenen, de filmtickets kon afdrukken en eens kon spieken naar haar opdrachten.
Ze hebben er dus wel een beetje voor moeten werken (en al een geluk was het op die moment toch droog) vooraleer we effectief de film hebben opgezet ;-)

Ik was 's morgens allemaal enveloppen met een tekstje en foto gaan ophangen, zo wisten ze wat ze moesten doen.
Het eerste briefje lag op de keukentafel en leidde hen naar de trampoline
Zo moesten ze allemaal 5 keer springen op de trampoline
met zijn alleen een kort verhaaltje verzinnen en dit in onze brievenbus steken
een gekke groepsfoto laten nemen
allemaal een keertje van de glijbaan (waren ze zo snel mee dat ik daar geen foto's van heb kunnen nemen ;-))
lopen naar het prieeltje en bij het prieeltje kregen ze dan de opdracht om in haasje over naar de goals te gaan (die stonden helaas helemaal onder water zag ik bij de opdrachten ophangen, daarom hadden we zelf een klein goaltje bij)
bij de goals moesten ze dan in totaal 5 keer scoren
bij de basketbalring moesten ze ook 5 keer scoren
Toen kwamen ze aan bij de eindbestemming en waren ze dolenthousiast toen ze zagen dat het een filmfeestje werd.
Met de nodige versnaperingen hebben ze dan naar de film gezien (de 1 al wat aandachtiger als de andere, op den duur begonnen ze met popcorn en smarties te smijten ;-) en konden ze toch niet meer stil blijven zitten dus heb ik ze nog maar wat boven en in de tuin laten spelen vermits het dan toch terug droog was)

Al bij al dus wel een geslaagd feestje :-)

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!