vrijdag 14 juli 2017

De jongens gingen in een zelfgemaakte outfit naar Comic Station :-)

Vanaf dat ik de reclame van Comic Station voorbij zag komen, wist ik dat dat echt iets was voor mijn kindjes.
Ik sprak af met mijn vriendin dat we dit zeker gingen doen in de vakantie en in tussentijd zag ik via de Facebook-pagina van Lobke, de blogster van Leuke wereld een leuke give-away voorbij komen.
Superblij was ik toen bleek dat ik de winnares was van die wedstrijd :-), ik won een familyticket om naar Comic Station te gaan :-)
Vorige week dinsdag was het zover, ik trok zoveel foto's dat het wel even duurde vooraleer ik ze allemaal bekeken had enz, daarom nu pas op de blog ;-)
En wat een pret hebben we gehad! We zijn daar binnen geweest van 10 tot 18 uur, de zaak dus geopend en gesloten ;-) en er was voor ieder kind wel iets wat ze leuk vonden (met 7 kindjes dat in de weer zijn is je tijd wel zo gevuld natuurlijk haha).

Onze kleine man zijn t-shirt maakte ik eigenlijk al voor zijn 4de verjaardag, maar toen kon ik geen deftige foto's van zijn t-shirt maken en dat is nu wel gelukt ;-)
Het is de Isaac t-shirt uit de La Maison Victor juli-augustus 2016, maat 110 met de lengte van een 116. Dit model gaat zeker nog eens volgen voor hem!

De oudste zijn t-shirt is een Raglan Billie van Zonen09, een 146 met de lengte van een 152, ideale t-shirt voor lange smalle ventjes mits wat verlenging.
De broek maakte ik stiekem 2 jaar geleden al ;-) en past nu eindelijk iets of wat haha, ik vind het echt een toffe broek dus ik ben blij dat hij eindelijk past.
Het is de boardwalker uit Homemade Mini Couture

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!