vrijdag 22 december 2017

Geboortecadeau voor Nyo

10 dagen geleden werd kleine Nyo geboren, het zoontje van mijn man zijn jongste nichtje.
Weeral eens het bewijs dat de tijd enorm snel gaat want zij is 10 jaar jonger dan hem en kwam dus vroeger regelmatig hier bij ons slapen enz en nu werd ze zelf al mama!

Ik polste al eens op voorhand bij de aanstaande mama of ze zelfgemaakte cadeautjes wou ontvangen, wat het thema van de doopsuiker ging zijn, welke kleurtjes en hoeveel letters dat zijn naam had.
Met de gegevens dat het een naam met 3 letters ging zijn en het thema sterretjes met de kleuren grijs, wit en felblauw ging op zoek naar stofjes, ideeën en ging ik aan de slag :-)

De sterrenstof en fleece vond ik allemaal bij De Stoffenstraat, de body's en het t-shirtje kocht ik bij Zeeman en de flock komt van bij Feeërieke
De afbeeldingen die ik gebruikte voor de flock vind je hier terug
Het broekje is de Rae’s Basic Newborn Pant Sewing Pattern, een gratis patroon beschikbaar in maat 50/56










1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!