dinsdag 12 december 2017

Lora Jurk van La Maison Victor, oftewel het foefeljurkje ;-)

Zoals de titel van deze blogpost al doet vermoeden is deze Lora Jurk uit La Maison Victor september-oktober 2015 er niet gekomen zonder slag of stoot ;-)

Ik zag al veel mooie creaties passeren, mijn interesse was gewekt, dus een paar weken geleden waagde ik mij er ook aan.

Ik had nog een lekkere warme (maar helaas niet zo stevige en dat heb ik geweten) tricot liggen die ik hiervoor wou gebruiken.
Het begon al bij de zakken, die wilden maar niet mooi vallen en dichtblijven ondanks de extra versteviging dus heb ik moeten foefelen en ze moeten dichtnaaien, ook begon het stofje aan de naden te bobbelen en het stofje tekent eigenlijk wel heel hard af zag ik achteraf.
Dankzij mijn buurvrouw heb ik de jurk toch nog afgemaakt en is het al bij al nog een draagbaar jurkje geworden, maar toch blijft de twijfel of het effectief wel draagbaar is, of ben ik nu te kritisch aan het worden?
Ik was dus ook aan het twijfelen of ik de jurk wel zou bloggen, maar ik vind dat je mag zien dat het hier ook niet altijd rozengeur en maneschijn is ten huize Frullemieke ;-)

Misschien moet ik binnenkort toch maar eens een versie proberen met goeie stevige tricot om mijzelf te bewijzen dat het echt wel aan het stofje ligt, zodat ik ook kan genieten van een mooie, perfecte Lora ;-)


Patroon: Lora Jurk uit La Maison Victor september-oktober 2015
Stof: tricot van bij Moens Modestoffen

1 opmerking:

  1. Volgens mij ben je te kritisch. Ik vind dat hij je juist erg leuk staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!