vrijdag 7 september 2018

Vulling voor de verkleedkoffer

Hier zijn we weer na een paar weken (blog)vakantie en de drukte van de eerste schoolweek, helemaal klaar om er terug in te vliegen :-)

Vandaag show ik creaties die al langer genaaid en geflockt zijn, maar nu dus eindelijk gefotografeerd en op de blog zijn geraakt ;-)

De Scoutsweekends en -kampen zijn altijd met een thema dat we een paar weken op voorhand weten zodat we ons kunnen voorbereiden om iets van verkleedkleding mee te geven.
Zo had het Scoutsweekend in oktober het thema vikingen voor de zoon en het thema oertijd voor de dochter.
Voor de zoon zijn outfit gebruikte ik geen patroon, ik nam een goed passende joggingbroek en trok die over, ook voor het vestje nam ik gewoon een t-shirt als basis.
De dochter kreeg grote broer zijn outfit van 3 jaar geleden, maar ik maakte er een jurkje van.

In juli gingen ze op kamp en ze hadden allebei een thema in teken van James Bond: de zoon had Mission Impossible en de dochter 0070 (met een knipoog naar het nummer 70 dat onze scouts heeft).
Daarvoor liet ik mijn Cameo wat werkjes uitvoeren.
De petjes en de t-shirts komen van bij Zeeman en buiten dat ze wat vuil zijn geworden, hebben ze het kamp goed overleeft ;-)


1 opmerking:

  1. Super stoere outfits! Wat leuk dat er thema's worden uitgekozen voor de scouting.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!