dinsdag 5 maart 2019

Little foxy lady

Een vossenjurkje maken, dat stond al een hele tijd op mijn planning na het zien van al die leuke voorbeelden op Pinterest en nu is het er eindelijk van gekomen.
Mede dankzij omdat ik om de zoveel maanden guestblogger ben op de Ellie and Mac blog en mijn dinosweater hack zo in de smaak viel, ging ik nu dus terug voor een hack met 1 van hun patronen.

Ik gebruikte de Girls school cool dress en hoe ik het jurkje maakte, kan je hier lezen

De dochter is helemaal in de wolken met haar nieuwe jurk :-)











Patroon: Girls school cool dress van Ellie and Mac
Stof: Katoen tricot - abrikoos en Katoen tricot - wit beiden van bij De Stoffenstraat, vilt voor oogjes en neusje had ik nog liggen
Vossenmasker van bij Lobbes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!