zondag 24 maart 2019

Velocitas Hoodie from Sofilantjes

English
Today I show you the newest unisex pattern from Sofilantjes: Velocitas Hoodie
I already signed up a few times for testercalls from Sofilantjes without result and this time I was one of the lucky testers, so I was super happy :-)
I've made a cool colorblock hoodie for my oldest son and he is very happy with it.
This is one of the two front bodice options. You can add long or short sleeves and add a kangaroopocket by front bodice option 1.
This hoodie is perfect for using all your fabric leftovers ;-)
The pattern is available in English, Dutch and French. 

Nederlands
Vandaag laat ik jullie het nieuwste unisekspatroon van Sofilantjes zien: De Velocitas Hoodie
Ik had mij al een paar keer aangemeld om een patroontje te testen van Sofilantjes zonder uitgekozen te worden en deze keer was ik 1 van de gelukkige testers, dus ik was superblij :-)
Ik maakte een coole colorblock hoodie voor mijn oudste zoon en hij is er heel blij mee.
Dit is 1 van de 2 voorpand opties. Je kan kiezen voor lange of korte mouwen en een kangaroezak toevoegen aan de eerste voorpand optie.
Deze hoodie is perfect om al je stofrestjes op te gebruiken ;-)
Het patroon is beschikbaar in het Engels, Nederlands and Frans


Patroon: Velocitas Hoodie van Sofilantjes: Engels, Nederlands and Frans
Stof: Overschotje van deze creatie en katoen tricot - rood beiden van bij Van Der Heiden Stoffen

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!