vrijdag 9 augustus 2019

Tres belle wrap tunic and dress from Ellie and Mac

English
Ellie and Mac released a super pattern for women again!
Tres Belle wrap dress tunic and dress has several options, so you have many choices to make different dresses with the same pattern that makes them look different every time.
You can choose from 3 skirt options and 4 lengths: half circle or full circle skirt in mid-thigh and knee-length, gathered skirt in tunic-length, mid-thigh, knee-length, and maxi-length.
I've made the whole circle skirt and gathered skirt both in knee-length.
For the sleeves you even have 4 options: sleeveless, short sleeve, 3/4 sleeve and long sleeve.
I've made two times the short sleeve.
You can add a nice sash too if you want, very feminine!

I'm very happy with my 2 new dresses :-)

Nederlands
Ellie and Mac lanceerde weer een superpatroon voor dames!
De Tres Belle wrap tuniek en jurk heeft verschillende opties waardoor je veel keuze hebt om meerdere jurken te maken met hetzelfde patroon die er toch iedere keer anders uitzien.
 
Je kan kiezen uit 3 rok opties en 4 lengtes: halve cirkel of een volledige cirkel rok in halverwege de dij en knie-lengte optie, gerimpelde rok in tuniek-lengte, halverwege de dij, knie-lengte, en maxi-lengte.
Ik maakte de gerimpelde rok en hele cirkelrok, beiden op knielengte.

Voor de mouwen heb je ook 4 opties: zonder mouwen, korte mouw, 3/4 mouw en lange mouw.
Ik maakte 2 keer de korte mouw.
Je kan er ook een leuk striklint bij toevoegen, heel vrouwelijk!

Ik ben heel blij met mijn 2 nieuwe jurken :-)


Patroon: Tres Belle wrap dress tunic and dress van Ellie and Mac
Stof: het Lotusstofje was een outletstofje van bij De Stoffenstraat en is helaas niet meer beschikbaar, de rood-blauwe lag al een tijdje in mijn stoffenbak, is er eentje van Froy and Dind, maar volgens mij ook nergens meer beschikbaar 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!