vrijdag 2 augustus 2019

Brevis shorts from Sofilantjes

English
Did you see the newest pattern of Sofilantjes already?
Brevis is released!
You can purchase the pattern in English, Dutch, German and French.
A fantastic (biker) short with several options, so you can make one to above the knee with a fun colorblock (or bikeroption) or one in 1 piece up to the knee.
Also for the pockets there are two options: an ordinary pocket or a colorblock pocket.
This short can be made for boys and girls and goes from 12 months to 14 years.
I've made the 2 different versions for my youngest son and he finds they both equally great and cool :-)

Nederlands
Zag je het nieuwe patroon van Sofilantjes al?
Brevis is er!
Je kan het patroon aankopen in het Engels, Nederlands, Duits en Frans.
Een supertoffe (biker)short met verschillende opties, zo kan je eentje maken tot boven de knie met een leuke colorblock (of bikeroptie) of eentje in 1 stuk die tot op de knie komt.
Ook voor de zakken zijn er twee opties: een gewone zak of een colorblock zak.
Deze short kan zowel voor jongens als voor meisjes gemaakt worden en gaat van 12 maanden tot 14 jaar.
Ik maakte de 2 verschillende versies voor mijn jongste zoon en hij vindt ze beiden even tof en cool :-)


Patroon:  Brevis van Sofilantjes, beschikbaar in Engels, Nederlands, Duits en Frans
Stofjes komen van uit mijn stoffenvoorraad dus zijn niet meer recent en ergens verkrijgbaar volgens mij ;-)

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!