maandag 29 juli 2019

Cadeautjestijd

De afgelopen maanden werden er weer zelfgemaakte cadeautjes uitgedeeld, tijd om ze eens op de blog te zwieren :-)
  •  leeskussen en 2 t-shirts voor een vriendinnetje van op de turnkring (verjaardagscadeautje)
  •  geboortebody en 2 t-shirts voor ons nieuw buurmeisje
  •  een bord voor mijn metekindje haar lentefeest waar dat ze kaartjes enz aan kan hangen
  •  3 doosjes die ik op voor- en achterkant bestickerde en vulde met lekkernijen voor coaches dat helaas weg gaan op de turnkring
  •  een t-shirt voor mijn neefje om aan te kondigen dat hij grote broer wordt :-)


Stof leeskussen: Unicorn Grijs - Jane Fabrics van bij De Stoffenstraat, roos restje dat ik nog had liggen
Stof bord: kussensloop van bij Zeeman
T-shirtsbabyt-shirts, rompertje,  blikken dozen komen allemaal van bij Zeeman
VinylFlockfolie en flexfolie van bij Feeërieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!