woensdag 17 juli 2019

Wacky Wednesday bij Ellie and Mac, Kids Half Pipe Tee

Het is vandaag Wacky Wednesday bij Ellie and Mac.
Dit betekent dat een aantal geselecteerde patronen te koop zijn aan $1 (dit is ongeveer €0.88), waaronder dus ook dit leuke patroon: Kids Half Pipe Tee
Ik maakte er eentje voor de jongste zoon met zowel het voorpand als het achterpand in 2 delen, je kan het achterpand ook in 1 volledig pand maken (er ging bij mij iets fout met het spiegelen, maar ssst, ik zeg gewoon dat het de bedoeling was om hem zo speels te maken ;-))
Je kan de t-shirt ook met lange mouwen maken.
Hij koos zelf mee de stofjes en is dus heel blij met zijn nieuwe t-shirt :-)
Stofjes komen van uit mijn voorraad, dus gaan helaas nergens meer verkrijgbaar zijn denk ik.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!