zaterdag 20 maart 2021

Flora flared pants from Sofilantjes

 Nederlands
De flared broeken zijn weer in de tijd van tegenwoordig, geweldig vind ik het.
Ook mijn dochter is enorme fan, daar ben ik wel blij om ;-)
Toen Sofilantjes dus een oproep deed om Flora te testen, twijfelde ik dus geen seconde want ze kon wel wat goed passende broeken gebruiken.
Ik maakte de volledige flare, er is ook een bootcut versie.
De broek heeft optionele voor- en achterzakken, slanke pasvorm en een tip sectie.

English
The flared pants are back in time, I love it.
My daughter is also a huge fan, I am glad about that ;-)
So when Sofilantjes made an announcement to test Flora, I didn't hesitate for a second because she could use some well-fitting pants.
I made the full flare, there is also a bootcut version.
The pants have optional front and back pockets, slim fit and a tip section.













Stoffen: Stretch Jeans Blauw en Floral Gots Sweater Groen - By Poppy van bij De Stoffenstraat
Nederlands – Flora Flared Broek
English – Flora Flared Pants
Français – Pantalon à jambe évasée Flora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!