woensdag 3 maart 2021

Wacky Wednesday bij Ellie and Mac: Chill Tee

Ik naaide nog eens iets voor de oudste zoon des huizes vermits dat hij maar blijft groeien, nu gaat het echt niet meer lang duren vooraleer hij mij voorbij is gestoken ;-)
Het werd een colorblock t-shirt, de Chill Tee van Ellie and Mac in maat XS , er zit ook een optie voor een hoodie bij, dus die ga ik sowieso ook wel eens maken nu dat het t-shirt goedgekeurd is.
Het is vandaag weer Wacky Wednesday bij Ellie and Mac.
Dit betekent dat een aantal geselecteerde patronen te koop zijn aan $1 (dit is ongeveer €0.88), waaronder dus ook dit leuke patroon.
Het toffe Angry birds stofje komt van bij Megastoffen, ik ben echt blij dat hij nog altijd zoveel van kleur houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!