woensdag 5 mei 2021

Nostalgia pants van Made by Runi - Pattern of the week

Een flared pants voor mezelf, dat was toch even twijfelen of ik het al dan niet zou doen.
Ik vond ze vroeger echt tof en ook mijn dochter staat er heel goed mee, dus ik waagde het er gewoon op ;-)
Ik maakte uit stretch jeans de Nostalgia pants van Made by Runi en ik vind ze heel leuk en comfortabel geworden, ik denk dat er nog gaan volgen ;-)
Dit patroon is pattern of the week bij Made by Runi deze week, dit wil zeggen dat je de broek (zowel de damesversie als de kinderversie) aan promotieprijs kunt kopen tot en met maandagmiddag, je hebt daarvoor geen code nodig.






Nostalgia pants adult
Nostalgia pants kids
Werkbeschrijvingen
Made by Runi patterns - sew and tell
op Facebook

2 opmerkingen:

  1. Leuke broek geen rits van voren zo te zien .kan ik dit patroon bij jouw kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt.
      Ik zie u reactie nu pas, sorry.
      U kan het patroon bestellen op de site van Made by Runi.

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!