maandag 10 mei 2021

Welkom in de familie nichtje Kailin!

20 april werd onze familie weer een beetje groter :-)
Er werd een klein meisje geboren, mijn zus en schoonbroer werden voor de 2de keer ouders, van een dochter deze keer.
Net zoals bij grote broer Aiden gaf ik zelfgemaakte cadeautjes: een vlaggenlijntje en deken met haar naam, een geboortebody, een body voor haar en t-shirt voor grote broer en nog 2 body's met een leuke tekst op.

Ook deze keer had ze mij het thema al verklapt (regenbogen en eenhoorns), dus ging ik op zoek naar een gepast stofje.
Stofje vond ik bij Atelier in't Leerke
De flock en flexfolie had ik nog liggen en koop ik altijd bij Feeërieke
Body's en t-shirt van bij Zeeman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!