woensdag 3 januari 2024

Top 10 van 2023

Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik wens jullie een jaar met elke dag zon
en alleen maar positieve dingen als dat eens even kon.
Veel liefde, vriendschap, gezondheid en geluk,
dan kan jullie nieuwe jaar zeker niet meer stuk!

Net zoals voorgaande jaren start ik dit blogjaar terug met een top 10 van mijn meest gelezen blogposts in 2023 :-)
Bedankt voor jullie tijd om mijn creaties en blogberichten te bekijken, te reageren en te liken!


 

Nummer 10: Kostuums voor het turnfeest, glittershorts


 
Nummer 9: T-shirts voor een vrijgezellenfeest


 Nummer 8: Einde schooljaar, cadeautjes voor de juffen


 Nummer 7: Lego Expo: de ruimte


 Nummer 6: Alis twist (maxi) dress van Sofilantjes 


 Nummer 5: verjaardagscadeautjes


 Nummer 4: Vestjes voor het schoolfeest 


 Nummer 3: Trollenwandeling in Boom


 Nummer 2: Ivan van Fab For You Patterns 


 Nummer 1: Ugo Jogger van Fab For You Patterns 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!