zondag 17 juni 2012

Gepimpte schoudertassen :-)

Een tijdje geleden kregen we op een Nederlandse camping voor beide kids een schoudertas cadeau.
Was op zich een heel handige tas om kleurgerief in op te bergen, maar was echt wel fel groen en met grote reclame er op.
Toen ik in Ikea toffe stoffen zag kreeg ik het idee om ze te pimpen met een heel leuk resultaat :-)
De potlodenhouders heb ik met de naaimachine gedaan, de rest is met de hand genaaid omdat de stof te dik was, is dus een heel werkje geweest ;-)
 Ik ga er nog een pennenzakje voor wat stiften, slijper enz mee te nemen en gewoon klein zakje bij maken zodat er nog extra klein speelgoed mee kan en dan kunnen die zakken standaard in de auto blijven liggen :-)


9 opmerkingen:

  1. Super zeg!!!! En ja dat lijkt me een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie ikeastofjes!! en een tof resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed opgelost zeg die tassen, te leuk zo! Lang leve de Ikea hè ;-)
    Ik dacht dat ik jou al volgde, niet dus... bij deze dus wél!
    Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me gaat volgen :), zo begint mijn aantal toch al vrij goed omhoog te gaan :)
      Ik heb geluk dat de Ikea bij ons op een heel drukke baan ligt die ik liever vermijd want anders zou ik mij daar regelmatig blut komen denk ik ;)

      Verwijderen
  4. Je hebt mijn give - away gewonnen, proficiat! Kijk even op mijn blog voor verdere gegevens groetjes Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, wat een geweldig idee. Je krijgt heel vaak van die reclame atributen, die je niet altijd wil gebruiken vanwege de reclame. Maar deze tip ga ik onthouden. Je staat genoteerd voor de weggeefactie voor het koffertje. Woensdag 20 juni maak ik de winnaars bekend op mijn blog. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik dus ook, zo zonde van de reclame, maar veel te handig om gewoon weg te gooien ;-)
      Dan ga ik morgen blogspot zeker komen checken :-)

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!