dinsdag 5 juni 2012

Het allereerste setje voor de dochter :-)

Gisteren was ik aan iets bezig, waarover binnenkort meer als het af is ;-) toen ik toch nog goesting had om iets te maken, waagde ik mij aan een rokje voor de dochter.
En het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf :-)
De t-shirt met applicatie had ik een tijdje terug al gemaakt en ben ik dus ook totaal verkeerd aan begonnen, dus het is er eentje met pof-effect geworden haha, maar het misstaat niet vind ik.
Zitten bij beide nog schoonheidsfoutjes in, maar ben toch al heel tevreden en de dochter ook :-)


Rokje: A-lijn Mme ZsaZsa
T-shirt: Shoe Discount
Stof: Herbert Textiel

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt voor de leuke reactie :)
      Het is een deugniet 1ste klas, maar kan oh zo lief zijn.
      Ze windt iedereen rond haar vinger ;)

      Verwijderen
  2. Super schattig!!!
    Ik heb ook het zsa zsa boek en krijg een dochtertje.. 1+1=2 :)
    Hopelijk gaat het bij mij net zo goed lukken als bij jou!
    Groetjes,
    Miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat met de zwangerschap!
      Ben al eens gaan piepen op je blog en je hebt al een rok voor jezelf gemaakt, dan zal dat kinderrokje ook wel lukken hé ;-)
      Voor een meisje maak je idd wel sneller iets dan voor een jongen. Als ik wat beter ben ga ik mij aan t-shirts voor de zoon wagen zodat het manneke toch ook eens iets heeft :-p

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!