vrijdag 24 augustus 2012

Knopenpret

Tijdens onze vakantie met de mobilhome heb ik wat meer tijd om mij bezig te houden met kleine frulletjes vermits die gemakkelijker mee te nemen zijn dan een naaimachine ;-)

Zo heb ik mij een paar dagen geleden bezig gehouden met knopen, een ketting voor mezelf en een t-shirt voor de dochter.

Het idee van de knopenketting haalde ik bij Aagje Doeken, ik heb wel met zilverkleurige harde draad gewerkt in plaats van haakgaren en er een slotje aangehangen.

Het idee van de t-shirt heb ik hier gevonden, er zit een patroon bij van de stam (die had ik thuis al geflockt samen met de andere t-shirts van in voorgaand bericht)




12 opmerkingen:

  1. wat enorm mooi zeg je kunt er wat van.....lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Dat shirtje vind ik helemaal GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er gaat meteen een foto van dit shirt in mijn ideeën-boekje, die ga ik ook eens maken! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er echt heel leuk uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toftoftof! Terug van vakantie? Was het leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. T-shirt al gepint naar mijn Pinterest. Zo mooi en tof idee!
    Groetjes, creazusje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoihoi,

    Wat leuk dat je volger bent geworden bij me en meedoet met mijn give away!
    alvast veel succes :)

    Ik ben ook een kijkje komen nemen bij jou en ben ook dadelijk volger geworden!
    Je maakt echt ontzettend mooie en leuke dingen zoals ook deze 2 weer. Het flocken is er bij mij nog niet van gekomen maar ik wil het ook eens gaan uitproberen zo kan ik dan bij jou al wat inspi opdoen he! ;)
    De knopenketting is helemaal te gek!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil ook op vakantie met de mobilhome, een naaimachien past er wel niet in, maar wel veel plaats voor andere frutsels, wij met de vlieger en dus maar enkele koffers...heb alle moeite van de wereld moeten doen om wat katoentjes en haaknaalen weggestoken te krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, daar heb je ook el gelijk in, maar met 2 kindjes en een hond hebben we nu ook weer niet zoveel plaats over, maar het is me toch gelukt om wat leuke spulletjes mee te smokkelen :-p

      Verwijderen
  9. Heel leuk met die boom,ga ik ook eens proberen :)
    Zijn jullie al terug van vakantie,want ik heb hier nog iets dat gepost moet worden richting uw huis en nie uw mobilhome ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!