donderdag 2 augustus 2012

Rozen en dahlia's oorbellen en ringen te koop voor het goede doel!

Een tijdje geleden blogde ik al eens over Alissa, een 2-jarige peuter met een hersentumor.
Haar volledige verhaal kan je hier lezen.
Via Facebook is er een pagina Alissa's benefiet sales waar er zelfgemaakte spullen worden verkocht en dingen van Bekende Vlamingen worden geveild.
Het viel me op dat de vraag naar oorbellen in de vorm van roosjes erg groot was en daarom dat ik me er aan heb gewaagd om resin oorbelletjes te maken :-)
Heel leuk om te doen en ze zijn zo leuk! Ik ga er zelf ook een deel houden voor mezelf en voor de dochter (die moet eerst nog gaatjes krijgen ;-))

Het resultaat:
ring dahlia €6

ring roosje €5

oorbellen dahlia €5 per paar

oorbellen roosje €4 per paar


Er worden nog altijd helpende handen gevraagd om mee te naaien, haken, flocken, juwelen te maken,... voor het goede doel.
Eigenlijk mag alles, zolang het maar handgemaakt is.
Er is een beetje materiaal ter beschikking, daarvoor kan je mailen naar benefietvooralissa@gmail.com, maar je kan ook je eigen materiaal aanspreken en de kosten die je had uiteraard eerst van het verkoopbedrag aftrekken en de overschot storten naar de rekening.

4 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!