dinsdag 2 oktober 2012

Inspired by Pinterest: verjaardagskrans voor aan de deur

Een vriendin van mij kwam eind augustus met het idee af om iedere maand iets te maken van 1 van je Pinterestborden zodat die toch wel eens gebruikt werden en terug wat leger geraken ;-)

Ik vond dit wel een leuk idee en ga er met meedoen, de ene keer gaat het waarschijnlijk eens meer dan 1 keer per maand zijn om dan eens een maand over te slagen ;-)

Mijn 1ste project in september was een ballonnenkrans voor aan de deur zodat we die bij iedere verjaardag kunnen bovenhalen, die heeft dus aan de deur gehangen voor de dochter haar 2de verjaardag :-)

Het origineel heb ik hier gevonden en dit is mijn resultaat, ben er best wel blij mee :-)


8 opmerkingen:

  1. jeetje wat een enorm leuk idee en goed uitgevoerd
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, das echt een tof idee seg! Leuk gevonden :-) Moesten we een voordeur hebben ... :-) en bedankt voor het linkje naar mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan :-)
      Mss kan je het aan de raam hangen? Doe ik met kerstmis en pasen ook altijd zoiets hangend aan de raam van voor.

      Verwijderen
  3. Ik word gelijk vrolijk van de leuke kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Dat is echt een heel mooie krans geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een goed idee om met jezelf de afspraak te maken eens per maand toch iets te maken van jouw verzameling op pinterest. Zover komt het bij niet want ik kan dan nooit kiezen wat het zal moeten worden.
    Jouw krans is super, simpel maar met een mooi effect.
    Leuk dat je meedoet met mijn give away, ik ben op ontdekkingstocht. Eindelijk neem ik de tijd de blogs te bezoeken van mijn volgers en nieuwe volgers. Je hebt aan mij een nieuwe volger bij.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!