donderdag 18 oktober 2012

Verjaardagscadeau voor mijn beste vriendin

Mijn beste vriendin had een tijdje geleden laten vallen dat ze voor haar verjaardag een zelfgemaakt rokje wou.
Ik had al een stofje liggen dat ze superleuk vond, dus met volle moed begon ik eraan. Ze had mij een rok meegegeven die goed paste en daar heb ik mij op gebaseerd.
Mijn allereerste tricot-ervaring!
Was dat even wennen om te doen, maar heb het mezelf heel moeilijk gemaakt bedacht ik mij achteraf, ik was vergeten de naald te vervangen door een stretchnaald *bloos*, volgende keer gaat het dus iets gemakkelijker zijn waarschijnlijk ;-)

Heb er ook nog een ZsaZsa-broche bijgemaakt en een setje van oorbellen en een ring.
Ze was er al een chance heel blij mee :-)


Stof gekocht via 2dehands
Boordstof is van stoffen.net

9 opmerkingen:

  1. Wie zou daar nu niet blij mee zijn :)
    Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau, zou ik ook blij mee zijn hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! En knap dat je het zonder stretchnaald gedaan hebt! (ik zou dan denk ik halverwege al binnensmonds vloekend het rokje aan de kant hebben gelegd haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op die moment zat ik af en toe ook binnensmonds te vloeken zenne, maar wou het persé af hebben ;-)
      Het is pas een week daarna dat ik tot de conclusie kwam dat ik mijn naald niet had vervangen haha (ik volg geen les ofzo, ben alles op mezelf aan het leren momenteel, waarschijnlijk ga ik ooit wel eens een cursus ofzo volgen, zal iets handiger zijn :p)

      Verwijderen
  4. Super leuk kado! Hier zal ze zeker en vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaaaai, wauw!! En proficiat met je allereerste tricot-verwerking!
    Stretch-naald? Oei, die heb ik ook niet gebruikt! :-o

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en wat een leuke combinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt je vriendin vast heel erg blij gemaakt met al die mooie dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!