woensdag 17 oktober 2012

Secret Handmade Autumn Swap

Via Dreamstuff deed ik mee met de Secret Handmade Autumn Swap.
Heel leuk om een cadeautje te maken en eentje te mogen ontvangen :-)

Dit kreeg ik:
De doos die ik heel grappig vond door het grapje er op met mijn achternaam ;-)

Een geflockte t-shirt voor mijn dochter en een egeltje dat ik ondertussen al een paar keer heb zien passeren in blogland :-)

Dit stuurde ik:
De dame in kwestie is romantisch aangelegd en houdt van roos, dus het is een mengeling van romantisch en herfst geworden ;-): een lekker geurend hartje, een lief kaartje, een hanger uit vilt (die ze ondertussen als speldenkussen gebruikt, leuk gevonden!), een herfstig notitieboekje, 3 vilten bloemetjes en 2 setjes van oorbellen en een ring.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullen heb je gestuurd en wat een leuk shirt heb je ontvangen. Bedankt voor je deelname aan de swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikke heel blij.
    Wist nie eens dat ik romantisch aangelegd ben ;)
    Maar ooo ik hou idd van roos,hihi.
    Nog eens super bedankt !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owh, allemaal leuke dingetjes! Je hebt geluk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk shirt! En dat egeltje is echt zo schattig :-) Had jouw shas ook al gezien bij de ontvangster en die is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!