dinsdag 22 oktober 2013

Herinneringsdozen

Als aandenken voor mezelf en de kindjes later hou ik bepaalde dingen bij vanaf de geboorte tot de jaren er op.
Zwangerschapsbola, de zwangerschapstest, zwangerschapsdagboek, hun bandje met gegevens van in het ziekenhuis, de kaartjes die ik krijg bij geboorte, verjaardagen, de krant van de dag dat ze zijn geboren, boek van hun eerste levensjaar, doopkleertjes, tekeningen, diploma's,...

Ze hebben elk een doos zodat ik alles heel gemakkelijk terug vind :-)


Dit is de dochter haar doosje
Kleine spulletjes passen hier perfect in


Tekenmap
1ste schilderwerkje van de zoon :-)

Vermits het doosje al te klein werd nog een grotere doos waar dat alles in zit ;-)
Daaronder zie je mijn patronen gesorteerd, als mijn hoekje helemaal af is blog ik daar ook wel eens over :-)



2 opmerkingen:

  1. Zo knap! De dozen zijn super! En die opbergdozen ( die tekeningen erop!) voor je patronen zijn super. Mag ik je inhuren voor opbergtips eens ik ooit mijn eigen naaikamertje heb? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frullemieke, Even om te laten weten dat je iets gewonnen hebt op mijn blog ;) Niet de hoofdprijs maar wel een troostprijs! Check het even en laat gerust iets weten op :naomi@naomisluijs.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!