dinsdag 29 oktober 2013

Het rommelige medicijnkastje

In de living hebben wij een ingemaakte kast waar dat onze tv enz op staat.
1 van de kastjes daar is het medicijnkastje omdat dit een plek is waar de kindjes nog vrij braaf uit de kast blijven ;-)
Enige minpunt is dat het niet zo'n heel groot kastje is en het dus om de 5 botten overhoop lag.
Geïnspireerd op dit blogbericht ging ik aan de slag met mijn Dymo en opbergdoosjes.
Ben zo blij met het resultaat, het bespaart me heel wat tijd en moeite ;-)

Ik denk niet dat ik moet zeggen welk de voor en welk de na-foto is zeker haha :-p




5 opmerkingen:

  1. Oooooo, daar kan ik beter een voorbeeld aan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik zoiets gedaan heb, ga ik nadien een paar keer de kast opentrekken om mijn werk te bewonderen. :p
    Van de medicijnen hier heb ik ook een lijstje gemaakt (volwassenen en kinderen apart) dat ik dan meeneem naar de dokter. Als ze dan vraagt 'hebt ge dat of dat nog in huis' haal ik gewoon mijn briefje boven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef, ik ben vooral blij nog niet zo'n kastje nodig te hebben zeg, maar wel lekker opgeruimd zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!