vrijdag 18 oktober 2013

Tasjesparade

Ik heb me bezig gehouden om draagtasjes te maken.
Grote deugniet had er eentje nodig om zijn brooddoos en drinkfles te vervoeren naar de plek waar dat ze eten (kleine school dat geen refter heeft dus ze gaan in de refter van de buitenschoolse opvang eten).

En sinds begin september gaan de kindjes turnen op zaterdag samen met hun 2 nichtjes.
Voor alle 4 dus een draagzakje gemaakt voor hun sportkleren en turnsloefen (de meisjes hebben alle 3 dezelfde gekregen zodat er geen ruzie kan ontstaan ;-), alleen heeft die van ons trezebees een blauwe draagband en die van de nichtjes een roze).

De namen zijn viltletters die ik heb gevonden in de Zeeman en er dan met textiellijm op heb gekleefd.



3 opmerkingen:

  1. Oh, die 3 onderste had ik nog niet gezien. Superleuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn er 4 in totaal ;-)
      En idd die had ik nog niet op fb geplaatst :-)

      Verwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, mooie stofjes heb je gebruikt. En Tjorbe, wat kun jij mama's creaties altijd goed showen, heel professioneel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!