dinsdag 10 juni 2014

3 op een rij :-)

Een tijdje geleden zag ik bij Stoffenverkoop Kapellen een heel leuk uniseks stofje liggen, ik zag daar direct t-shirts in voor de kindjes en vorige week is het er eindelijk van gekomen om eens foto's te nemen alle 3 samen in hun t-shirt en geloof mij dat was een hele opgave ;-)

Er was al 1 oplettende volgster die in mijn vorig blogbericht al een glimp van de t-shirts had gezien ;-)

Allemaal modelletjes uit Ottobre, 3 keer hetzelfde stofje, maar toch 3 keer iets anders vind ik zelf door de verschillende kleurtjes boordstof die ik heb gebruikt.

Linear - Ottobre 4/2013


Gecko Ottobre 1/2014, model met driekwartmouwen, maar zelf verlengd




Totaal mislukt, maar vond hem zo grappig dat ik hem toch wou delen met jullie ;-)

6 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!