dinsdag 17 juni 2014

Gepimpte bakfiets

Bij de geboorte van kleine bandiet hebben we geen lijstje gelegd, maar vroegen we centjes om een bakfiets aan te kopen vermits ik de kindjes elke dag met de fiets naar school breng zo'n 2 km verder.
Op het geboortekaartje hadden we dit vermeld onder de naam vzw bakfiets ;-)

We hebben de fiets tweedehands gekocht en die was al aangekleed met sterrenkussens, ik heb de trend van de sterretjes dus verder gezet.
Ook heb ik een zonneluifeltje gemaakt vermits het onder het regenzeil echt enorm warm wordt en zo open toch gevaarlijk is voor hun hoofdjes dat blootgesteld worden aan de zon.








9 opmerkingen:

  1. OOOH wat een gaaf exemplaar. Is het moeilijk om erop te fietsen?
    Het lijkt me echt even oefenen. Veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste keren op de fiets waren inderdaad serieus wennen ;-), toch wel een paar keer schrik gehad om om te vallen haha, ook al gebeurd dat niet snel.
      Vanaf dat je het door hebt is het echt een gemak vind ik en de kindjes vinden het super leuk (den oudste fiets met zijn eigen fiets mee want wij gaan door een fietstunnel en daar is hij toch wel een beetje zwaar voor, als het weer nu echt superslecht is mag hij er wel mee in)
      Maar nu is het andersom, kan ik precies niet meer goed met mijn gewone fiets rijden omdat ik de bakfiets gewoon ben ;-)

      Verwijderen
  2. Hij blijft keicool. Idd, na lang op de bakfiets fietsen, is op een gewone fiets terug een aanpassing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat luifeltje zou ik trouwens ook is moeten maken. Ons regenscherm is redelijk vuil tussen die plastic, omdat het meestal opgerold zat. Afgelopen winter heeft het niet vaak geregend of gesneeuwd terwijl ik erdoor moest met de bakfiets. Welke stof heb je ervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier toch wel heel regelmatig met een dicht zeil gefietst, maar kleine T was ook nog wel jong hé toen ik er begon mee te rijden dus wou het risico niet nemen dat hij ziek werd.
      Is een gewoon simpel katoentje ;-)

      Verwijderen
  4. Da's een tof idee om daarvoor geld te vragen, ipv zo'n pamper-rekening.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!