woensdag 25 juni 2014

Leuke knutsels

Afgelopen weken heb ik af en toe eens iets kleins geknutseld, hiervan nu een overzicht :-)


Overschot van de doopsuiker van kleine bandiet, gebruikt om werpblikjes van te maken :-)

Het flockje dat ik toen had gewonnen is eindelijk op een t-shirt geraakt

Tinkerbell voor de dochter

Verjaardagscadeautje voor een klasgenootje van grote deugniet

Geboortecadeautje voor Lexie

Geboortecadeautje voor Sepp

Verjaardagscadeautje voor mijn metekindje

Verjaardagscadeautje voor mijn metekindje, deze zijn ook te koop

Communiecadeautje voor mijn nichtje

3 opmerkingen:

  1. Jij bent hard aan het werk geweest deze week! De flock shirtjes vind ik erg leuk! Ik heb inspiratie gekregen om het ook weer eens op te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw wat een leuke dingen allemaal. Dat handtasje vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!