dinsdag 24 februari 2015

Cadeautjestijd

Januari en februari zijn hier standaard cadeautjesmaanden met de nichtjes die dan verjaren, we hebben nog een babyborrel achter de rug van het 2de zoontje van mijn nicht en trezebees mocht naar een verjaardagsfeestje tijdens de krokusvakantie.

Zelf kreeg ik ook nog een hele leuke verrassing in de bus, ik had namelijk meegedaan aan een pif bij Mamadammeke en er stak een mooi pakketje in de bus :-).
Bedankt! Ik ben er heel blij mee en zoals je ziet heb ik al direct 1 van je stofjes gebruikt ;-)

Pif-cadeautje van Mamadammeke
Artiestenmap voor mijn jarig nichtje
Leeskussen voor mijn nichtje en de oplettende lezer herkent het stofje van dit blogbericht, het deken is nog altijd gretig in gebruik dus vond het wel een leuk idee om haar terug iets in die stof te geven.

Mijn metekindje haar turnzak was versleten en ik had hier nog een effen zakje liggen dat ik gratis had gekregen, even wat pimpen en ze kan weeral even verder

Pampertaart en gepersonaliseerd t-shirt voor de nieuwste spruit in onze familie, valt altijd in de smaak :-)

Leeskussen met leuk boek van K3 voor het klasgenootje van trezebees, deze keer met een overlappende flap aan de achterkant en toch wel veel gemakkelijker dan met een rits te werken ;-)


4 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!