woensdag 4 maart 2015

Pyjamaparty

Ik maakte voor alle 3 een pyjama in hetzelfde stofje en plezant dat ze dat vinden!

Dit ter voorbereiding voor de zoon zijn communiekleding, hij krijgt een hemdje met paspel in verwerkt en pyjama's waren dus het perfecte project om dit te kunnen oefenen :-)

De oudste zijn pyjama is de Goede Nacht pyjama-mix van Farbenmix, die van de dochter en de jongste is de schattige pyjama uit Het grote Femma naaiboek (het tweede patroon lag me beter dan die van Farbenmix, ook geen dubbele maten dus veel gemakkelijker om de juiste maat te kiezen. Ik moest een ander patroon kiezen omdat de jongste nog niet in het kleinste patroon van de Farbenmix past en kwam tot de conclusie dat ik nog wel iets had liggen ;-))
Stof (katoen) is van AB Lingerie op de Turnhoutsebaan in Borgerhout (ik weet het, misleidende naam, maar het is wel degelijk een stoffenwinkel)

De foto's spreken voor zich, kijkt u maar.



Knuffelkontjes <3




Maat 92, 116 en 134-140


7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Den oudste vond het raar dat ik het een pyjamaparty noemde want er was geen muziek, eten en drinken, hij had er duidelijk meer van verwacht ;-)

      Verwijderen
  2. oooh, koddig! haha, die ene foto van uw dochter die is echt wel geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die kan nogal gezichten trekken hé ;-)
      Dit was de beste haha, de andere waren helemaal niet om aan te zien :-p
      De enigste dat gemakkelijk poseert is grote T, op de momenten dat kleine T goed bleef zitten was Y weg en andersom, echt ambetant ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk zo passend bij elkaar om te gaan slapen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!