woensdag 18 maart 2015

Verjaardagscadeautjes

Afgelopen weken zijn er hier weer wat verjaardagen gepasseerd en dan proberen we in de mate van het mogelijke iets zelfgemaakt te geven met nog iets bij.
Vooral trezebees is enorm populair als het op verjaardagsfeestjes aankomt, twee weken achter elkaar op een zaterdag naar een feestje geweest :-)


Voor een 5-jarige meid met bijna dezelfde naam als onze dochter, zal daar nogal wat zijn in de klas als de juf 1 van de 2 moet hebben ;-), nog gevuld met wat teken- en knutselgerief

Voor een 5-jarig poppenmoedertje, dit setje zag je ooit al eens hier passeren, daar nog een poppenbadje en verzorgingsspulletjes bij

Voor mijn schoonbroer die 30 werd, ideetje gevonden op Pinterest
En dan nog een geboortecadeautje voor ons kersvers overbuurmeisje met een super mooie naam (spijtig dat mijn man de naam niet leuk vond, anders had onze dochter zo genoemd)



2 opmerkingen:

  1. Leuk hé, die kader met hamer. Mijn ouders deden dit onlangs ook en de jarige vond het een superleuk kadoo!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die onderste naam vond ik ook heel mooi. De man niet. Dus die werd snel van het lijstje gebonjourd toen ik zwanger was van de 3e ;-)

    Die roze met witte bollen pennenzak is keileuk, zo zomers!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!